دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا؛

 قطر 2 لبنان صفر/ عنابی‌پوشان جام را خوب آغاز کردند

تیم ملی فوتبال قطر با گل‌هایی که در نیمه دوم وارد دروازه لبنان کرد اولین دیدارش را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر : 351155
B17I4629.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در آخرین دیدار از روز پنجم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019 تیم‌های قطر و لبنان از گروه پنجم مسابقات، در ورزشگاه هزاع بن زاید العین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر قطر به پایان رسید. بسام هشام الراوی، مدافع تیم قطر در دقیقه 65، از روی یک ضربه ایستگاهی و المعز علی عبدالله در دقیقه 79 برای تیم قطر گل‌زنی کردند.


با برتری قطر در این دیدار و در پایان دیدار دور نخست مسابقات گروه E، عربستان با سه امتیاز و تفاضل گل 4+ صدرنشین شد و قطری‌ها با تفاضل کمتر در رتبه دوم قرار گرفتند. تیم‌های لبنان و کره‌ شمالی نیز بدون امتیاز در رتبه‌های بعدی ایستادند.


در این دیدار، ابتدا لبنان در دقیقه 37 توسط علی همام به گل رسید. مدافع سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان کرنر ارسالی هم‌بازیان خود را با یک بغل پا تبدیل به گل کرد، اما داور چینی به دلیل خطای یکی دیگر از بازیکنان لبنان روی مدافع قطر این گل را مردود اعلام کرد.


هم‌چنین در این دیدار رابرت ملکی و حسن معتوک از لبنان از داور چینی، کارت زرد دریافت کردند.


با برتری قطر مقابل لبنان دور نخست از مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا به اتمام رسید و از فردا دور دوم این مرحله از رقابت‌ها آغاز می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته